Pages

Monday, January 27, 2014

ျဖစ္စဥ္



႐ွိုက္ထုတ္လိုက္တဲ့ ထြက္သက္ေတြထဲ
အိပ္မက္ေတြ ပါပါသြားတယ္ ။     

မွန္ကင္းမျဖစ္ခဲ့တဲ့ ထင္းေခ်ာင္းမ်ား …
အစြမ္းကုန္ ၿမိဳ႕ျပဆန္ခဲ့ၾကတယ္ ၊
ကၽြန္ေတာ္တို႕ေခတ္မွာ
ကၽြန္ေတာ္တို႕ဟာ ဇာတ္ပို႕မ်ားသာ ။        

ျမင့္ျမင့္ႀကံရင္ ႐ိုး႐ိုးက်င့္ေန႐ံုနဲ႕ သိပ္အဆင္မေခ်ာႏိုင္ဘူး
မနက္ျဖန္ဆိုတာ ………..
တတ္ႏိုင္သမွ် မစဥ္းစားဖို႕ ေကာင္းတယ္ ၊
ဘ၀ဆိုတာ လူနဲ႕ ဟာမိုနီျဖစ္လြန္းလို႕ မေကာင္းတဲ့အရာ ။  

လူေတြဟာ လူေတြကို
လူေတြအတြက္ပဲ စြန္႕ထုတ္ပစ္လိုက္ၾက ………
ကၽြန္ေတာ္တို႕ အသက္႐ွဴတတ္ခဲ့ၾကတယ္ ၊
ကၽြန္ေတာ္တို႕ အေရထူခဲ့ၾကတယ္ ၊
ကၽြန္ေတာ္တို႕ အိပ္ေရး၀ခဲ့ၾကတယ္ ၊
တစ္ဆက္တည္း …
ကၽြန္ေတာ္တို႕ လူသားဆန္ဆန္ လူျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္ ။            


ထီဧလြင္ 
၂၇ ရက္ ေအာက္တိုဘာ ၂၀၁၃ 
(COO PAPER eMagazine ~ November, 2013) 

No comments: